MARILAH MEMBACA : Buku Fiqh Hiburan dan Rekreasi



Kulit hadapan

Kulit belakang


Assalamualaikum wbt dan Salam Ukhuwwah.

Alhamdulillah, rasa kesyukuran kepada Allah swt dipanjatkan di atas segala kurniaan-Nya kepada kita semua kerana dapat bertemu kembali. Pada entri kali ini, saya ingin berkongsikan salah sebuah buku daripada beberapa buah buku yang saya beli melalui 'online' di PTS Bookcafe. Terima kasih PTS kerana menganjurkan diskaun hebat yang membolehkan saya berjimat di samping tidak perlu membayar kos penghantaran. 

Buku Fiqh Hiburan dan Rekreasi ini menarik minat saya apabila saya melayari Kedai Buku Online PTS . Buku ini telah ditulis oleh ulama' terkenal iaitu Sheikh Dr Yusuf Al-Qaradhawi. Melalui buku yang telah diterbitkan oleh PTS Islamika Sdn Bhd ini, Dr Yusuf Al Qaradhawi telah membicarakan tentang perkara-perkara seperti batasan syarak berkenaan ketawa dan jenaka, hukum berhibur dengan tarian dan tepukan, hukum berhibur dengan drama dan filem, jenis sukan yang dilarang dalam Islam, pendirian Islam berkenaan aktiviti bersukan, hukum senaman yoga, hukum sukan berisiko tinggi, hukum permainan minda dan hukum pertandingan melalui telefon, kupon dan tiket peraduan.

Untuk makluman lanjut, sila klik buku Fiqh Hiburan dan Rekreasi

Comments

Popular posts from this blog

Kajian Lapangan di Institut Biodiversiti Kebangsaan, Bukit Rengit, Pahang dan Pusat Konservasi Gajah Kebangsaan, Kuala Gandah, Pahang

Kursus Papan Tanda Akrilik

Karnival Sains & Teknologi Peringkat Negeri Sembilan 2012